אבחון שיער לפני החלקה

אבחון שיער לפני החלקה

אבחון שיער לפני החלקהאחד הצעדים החשובים ביותר כשעושים החלקת שיער היא לאבחן את השיער בצורה קפדנית ומקצועית לפני ביצוע ההחלקה.

כמו שהסברתי בראיון לאחר מאתרי היופי המובילים בישראל, למרות הניסיון הרחב שיש לי בהחלקות שיער, ולמרות שיש לי היכולת לגלות כמעט מיד מה מצב השיער אני לא מתפשר ולא מוותר על אבחון מדוקדק של מצב השיער לפני קביעת תוכנית העבודה לביצוע ההחלקה.

כיון שבמספרת אורטל אדרי אנו מציעים מגוון רחב של סוגי החלקות לשיער, אני מסתמך על תוצאות אבחון השיער לקביעת סוג ההחלקה המתאים לשיער הלקוחה, ואת תוכנית הטיפול שתבטיח 100% הצלחה ו- 100% שביעות רצון לאורך זמן מצד הלקוחה.

לקוחות מספרת אורטל אדרי לא חוזרות עם שיער שנפגם בעקבות החלקה, שנקרע, שנשבר ונסדק. פשוט לא.

כשנחשבים למומחים בהחלקות שיער זה דורש רמה מקצועית גבוהה ללא פשרות בכל טיפול החלקה מחדש.
הנה מה שאמרתי בראיון לאתר “בראש” על אבחון שיער לפני החלקה

“למרות ועם הניסיון העצום שלי בהחלקות שיער שמאפשר לי לראות מיד את מצב השיער גם בלי לערוך אבחון מדוקדק, אני אף פעם לא מוותר על אבחון השיער לפני שאני מתחיל החלקה.

רק אחרי אבחון מקצועי מדוקדק של השיער ניתן להיות בטוחים ב- 100% שהתוצאה אכן תהיה בדיוק כמו שאנחנו מצפים לה. רק ככה אני יכול להבטיח ללקוחה 100% שביעות רצון ותוצאה מדויקת.

השערה היא גוף מורכב וטיפול ההחלקה חייב להתאים למצבה. חייבים לברר האם השיער עבר טיפול כימי, צביעה או פעולות כימיות אחרות. חייבים לבחון את חוזק השערה ואת מצב בריאותה הכללי. לתשאל את הלקוחה לגבי נשירת שיער, שבירתו וכמובן על אופן הטיפול בשיער ברמה היומיומית בבית.

כשעושים אבחון לשיער לפני החלקה זו הזדמנות לתאם ציפיות מול הלקוחה ולברר איך היא רוצה שהשיער שלה ייראה אחרי ההחלקה.

אחרי הבירור, השיחה ואבחון השיער אני יכול לבחור את החומר שישמש לביצוע החלקת השיער, לקבוע את ריכוז החומרים, את סוג החומרים ולבנות את תוכנית העבודה לביצוע החלקת שיער מדויקת בתוצאות מרשימות. אחרי הכל אני מבצע החלקות שיער מהרבה סוגים, ומשתמש במגוון חומרים רחב להחלקות שיער.

אני לא מתפשר על גישה מקצועית, אני לא מקצר תהליכים ומנסה לחסוך בזמן או בעלויות. טיפולי החלקת שיער הם טיפולי עמוקים בשיער, התוצאות נשארות על הראש להרבה זמן ואי אפשר להקל ראש בהם.

לדעתי זו הסיבה שלקוחות המספרה שלי, שעברו החלקות שיער הן מודעת הפרסום הכי טובה שלי. הן ממליצות ומביאות חברות ואני לא נתקל בסיפורי אכזבה או בתוצאות שאינן עומדות ברף הגבוה שאני מציב לעצמי במספרה”

אם את חולמת על שיער חלק, מבריק, בריא ונוח לסידור – התקשרי כבר היום וקיבעי לך פגישה לאבחון מצב שיערך לפני ההחלקה.

/ מאמרים

Share the Post

About the Author

Comments

Comments are closed.