החלקות שיער – מומחיות שלנו

החלקות שיער – מומחיות שלנו

החלקות שיערטרנד החלקות השיער ממשיך לשטוף את המדינה. יותר ויותר נשים למדו שהן לא צריכות להתמודד עם שיער מרדני, קופצני, ומטריד. שהן יכולות ליהנות משיער חלק, נוח לסידור מבריק ומרשים, בלי בעיות מיוחדות.
החלקת שיער היא טיפול שמבריא את השערה ומחליק אותה. זהו טיפול שחודר אל עומק השערה ולסיום גם עוטף אותה המעטפת הגנה.
בימינו יש הרבה סוגים של החלקות שיער. התחום מתפתח והמגמה ברורה, לאפשר למעצבי השיער וללקוחותיהן ליהנות מטיפולי החלקת שיער מהירים וקלים לביצוע, ללא סכנות בריאותיות ובתוצאות מרשימות.
בעבר היתה למעצבי שיער אפשרות אחת בלבד. בצע החלקות שיער באמצעות חומרים כימיים חריפים שהזיקו לא רק לשיער אלא גם לבריאות מעצב השיער והלקוחה.
כיום עומדים לרשותנו החלקות שיער בטוחות בשימוש, עם אישורים של משרד הבריאות, שמבצעות את העבודה בנוחות ותוצאות מקסימליות ללא סיכונים ואי נעימויות.

כמעצב שיער ותיק אני מתייחס ברצינות לבחירת סוגי החלקות השיער שאני מציעה ללקוחותיי במספרה.
לעולם לא אקח סיכונים מיותרים בכל הקשור לבריאות הלקוחות, ובריאות צוות העובדים במספרה.
כל סוג של החלקת שיער עובר בחינה מדוקדקת על ידי. כל החלקת שיער צריכה לעבור בהצלחה כמה קריטריונים ברורים על מנת שאצרף אותה למבחר טיפולי החלקת השיער שאנו מציעים במספרת אורטל אדרי.

מעבר לבחירה הקפדנית בין סוגי ההחלקות, אני לא מתפשר על אבחון מקצועי של השיער והתאמה של סוג ההחלקה למצב השיער המטופל.
שני הגורמים האלה, אבחון השיער והתאמת טיפול ההחלקה למצב השיער והבחינה המקצועית של סוגי החלקות לשיער שאני מכניס למספרה, הם אלה שמביאים לתוצאות מעוררות גאווה, של לקוחות שבעות רצון שממליצות לחברותיהן וחוזרות לחידוש החלקת השיער, לתספורות או טיפולים אחרים בשיער.

החלקות שיער הוא תחום התמחות במספרת אורטל אדרי.
אז אם את שוקלת להחליק את שיערך, התקשרי עכשיו ואל תתפשרי: 072-393-4470

/ מאמרים

Share the Post

About the Author

Comments

Comments are closed.