צביעת שיער לפני או אחרי החלקת שיער

OE-HAIR-2-700×700

צביעת שיער לפני או אחרי החלקת שיער

צביעת שיער לפני או אחרי החלקת שיעראחת הסוגיות המרכזיות שנשים מתמודדות איתן היא השאלה האם ניתן לצבוע שיער שעבר החלקה או להחליק שיער צבוע.
מה קודם למה?
מה לעשות קודם?
את החלקת השיער או צביעת השיער?
איך למנוע נזקים ואיך ליהנות משיער שהוא גם חלק וגם צבוע?
על מנת לענות על השאלות החשובות האלה, פנינו לאורטל אדרי מהמרכז להחלקות שיער בעפולה.

“אנחנו רואים שיער פגום מהרבה סיבות. הרבה נשים מגיעות עם שיער שעבר צביעה והחלקה והשיער שלהן נצרב ונהרס. נשים מגיעות מאוכזבות מאוד. במקום ליהנות מהשיער עליו הן חלמו הן צריכות להסתפר ולסלק את השיער ההרוס. במקום ליהנות משיער ארוך חלק ובלונדיני (למשל) הן יוצאות עם שיער קצר שצריך לעבור תקופת החלמה.”
“הבעיה מתחילה אצל מעצב השיער” – מסביר לנו אורטל – “אבחון נכון של מצב השיער לפני שמתחילים לעבוד והתאמה של ריכוז חומרים ותוכנית עבודה לפני שמתחילים למרוח על השיער, פה הנקודה החשובה.
התאמה של סוג ההחלקה גם הוא מרכיב חשוב ביצירת מראה שיער חלק ובריא. בגדול, שיער פגום יעבור קודם צביעה ואחר כך החלקה, רצוי החלקת קראטין. ההחלקות הכי טובות הן על שיער טבעי. ככל שיש לשיער היסטוריה של טיפולים כימיים יש צורך ביותר ידע מקצועי כדי להפיק תוצאה מושלמת” – הוא מסכם.
“עוד נקודה שאנחנו רואים מעצבי שיער שלא יודעים להתייחס אליה היא כיוון הנפילה של השיער שעבר החלקה.” – מרחיב אורטל אדרי – ” רוב הנשים מעוניינות להרים את השיער מעל המצח ולתת לו ליפול חופשי. אבל יש מעצבי שיער שמייצבים את השביל וקובעים אותו במקומו, מה שיקבע את צורת הנפילה של השיער ויצמצם את האפשרות לסדר את השיער המוחלק בדרכים שונות.”

 

אז החלקת שיער צבוע או צביעת שיער אחרי החלקה?
סוד ההצלחה הוא בחירה של מעצב שיער מומחה.
במרכז להחלקות שיער בעפולה – מציעים החלקת שיער בהתאמה אישית וברמה המקצועי הגבוהה ביותר.
את מוזמנת לקבוע לעצמך פגישת אבחון לשיער וייעוץ לקראת החלקת שיער….. מחכים לך.

/ מאמרים

Share the Post

About the Author

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים