חשיבות התאמת צבע השיער

חשיבות התאמת צבע השיער

חשיבות התאמת צבע השיעררוב הנשים צובעות את שיערן. זו עובדה.
חלקן צובעות את השיער בצבע הקרוב לצבע השיער המקורי שלהן, בעיקר על מנת לכסות שיער שיבה וליהנות ממראה צעיר יותר וחלקן צובע את השיער כדי ליהנות ממראה עדכני, אופנתי ומחמיא.

חשוב לדעת שבחירת צבע לשיער לא יכולה להיעשות בלי להתייחס לכמה גורמים חשובים כמו גוון העור והעיניים, הגיל מצב השיער וקו התספורת.

בחירה לא נכונה של צבע לשיער עלולה ליצור מראה עייף, מבוגר ולא מחמיא.

אישה בהירה בעלת גוון עור צהבהב ועיניים ירוקות, במידה שהיא רוצה לצבוע את השיער לבלונד, תצטרך לבחור בין מבחר גווני הבלונד בגוון שידגיש את פניה מקום בגוון שיתמזג עם הגוונים הטבעיים שלה ויטשטש את נוכחותה במקום להבליט אותה.

אישה כהה בעלת גוון עור זית ועיניים חומות שרוצה לצבוע את שיערה לחום תצטרך גם היא לבחור בזהירות בין מבחר גווני החום ולצבוע לגוון שיעניק נוכחות לתווי פניה ועיניה.

הבחירה הנכונה בצבע השיער יכולה להיות הבסיס למראה נפלא, רענן, עדכני וצעיר.
הדרך הנכונה לבחור צבע שיער שיחמיא לך הוא להתייעץ עם מעצב שיער מקצועי מיומן ובעל עיני אומן שיוכל לבחור בין הגוונים בדיוק את צבע השיער שיעניק לך מראה של כוכבת.

אורטל אדרי, הוא מעצב שיער בעל שנים של ניסיון ורמת מקצועיות גבוהה במיוחד.
את מוזמנת לגייס לעזרתך את ניסיונו רב השנים עם צבעי שיער וגוונים בשיער. להקשיה ולהחליט יחד איתו לגבי צבע השיער הנכון לך.

במספרה של אורטל בעפולה, את יכולה ליהנות לא רק מצביעת שיער בטכניקות העדכניות ביותר, תוך שימוש בצבעי השיער המובילים בעולם הן באיכות והן במבחר גוונים, את יכולה ליהנות מטיול מקצועי ויחס מפנק  ולצאת עם שיער שנראה נפלא, מחמיא ומתאים בדיוק לך.

אורטל אדרי וצוות המספרה מציע גם גוונים לשיער ואומברה, טכניקת צביעת השיער שכבשה את העולם.

מתלבטת בנוגע לצבע שיער?
התקשרי והפסיקי להתלבט: 072-393-4470

/ מאמרים

Share the Post

About the Author

Comments

Comments are closed.